به همسر عزیزم
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

سلام همسر عزیزم

ارادت منو از صمیم قلب بپذیر

قلبمم هم مثل این عکس پر از گل و طراوته با حضورت

مهربونم مونسم دستای لطیف تر از گلت رو عاشقانه و خالصانه می بوسم

واسه همه ی صبوری کردنات واسه همه خوبیهات

واسه همه حرفا و کارای خوبی که همیشه بال بال میزدی تا من انجامشون بدم و من جنس بازی در میاوردم و به حرفات گوش نمیکردم

چقدر اذیتت کردم چقدر بهت زور گفتم

شیطون رفته بود توی جلدمو همش وادارم میکرد آرامش رو توی چیزایی ببینم که تو دوس نداشتی

ولی همون موقعم پاکیه روح و جونت رو حس میکردم و حتی همون موقع هام از کارایی که باهات میکردم شرمنده بودم توی دلم

منو ببخش و بدون که خیلی دوستت دارم

تو پناه امن من بودی و هستی و خواهی بود

و بدون دوس دارم پاکی و امنیت خاطری رو که همیشه ازش حرف میزنی و دوس داری داشته باشیش رو ممبعد باهم تجربه کنیم

دستای مهربونت

چشای فقط مال خودم و همیشه بهم میگی باورشون کنم رو

قلب پاک و پر از عشقت

رو صمیمانه میبوسم با تموم ارادتم

 

همسر تو: مهرداد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, توسط من ساعت 9:59 |